Start – Podsumowanie Stycznia 2021

Styczeń 2021 minął mi bardzo szybko. 

Początek miesiąca był przeznaczony na relaks i planowanie kolejnych miesięcy. Wróciłem do treningów i rozwoju bloga o no-code

Przetestowałem nowy sposób na motywowanie się i zaczynam testować kolejny. 

Oto podsumowanie pierwszego miesiąca 2021 roku. 

Moje cele dostępne są tutaj.

SPORT

Kontynuuje swój plan na dopaminowe hakowanie swojego mózgu. I działa to bardzo dobrze (jeśli chodzi o mój sport). Stworzyłem sobie listę ćwiczeń i nagrody za poszczególne akcje.

Wygląda to o tak:

Dopaminowe hakowanie mózgu.
Niekiedy najprostsze rozwiązania są najlepsze – zeszyt z liczeniem ćwiczeń, tracker wykorzystania nagród i „cennik”

A teraz przejdźmy do konkretnych celów.

Być silny

Poziom 1 – 120 kg w przysiadzie ze sztangą – Cel: 2021

W styczniu ćwiczyłem w sumie 11 razy w domu. Bawię się różnymi treningami dostępnymi na platformie Yes2Move. Efekty są coraz lepsze. Ciało jest silniejsze i rośnie moja wytrzymałość.

Czekam na otwarcie siłowni i wracam do treningu siłowego.

Być smukły

Poziom 2 – Body Fat 13% – Cel: 2021

Po świętach i wolnym moja waga ustabilizowała się na poziomie 90 kg. Wizualnie jest lepiej niż przy niższej wadze. Gdy obostrzenia się zmniejszą, to planuje przetestować swój poziom tkanki tłuszczowej. 

W lutym start keto po tłustym czwartku.

Być gibki

Poziom 1 – Dotknąć całymi rękami podłogi stojąc – Cel: 2021

Zabrakło dosłownie kilka centymetrów, bo wrzuciłem trochę inny trening. 

Zidentyfikowałem, że łydki, a bardziej ich spięcie, jest powodem braku możliwości dotknięcia podłogi. 

W styczniu rozciągałem się 9 razy.

W lutym planuję wrócić do rozciągania nóg poniżej kolan. 

Być szybki

Poziom 1 – 5 km w 22,5 minut – Cel: 2021

2x bieg w styczniu. W okresie zimowym ograniczam bieganie ze względu na jakość powietrza i krótki czas słoneczny. 

Pod koniec stycznia wróciła zima. Brakuje mi sprzętu na bieganie w -10 stopniach. Czekam na odwilż.

Ice Man

Poziom 2 – 20-minutowa kąpiel lodowa – Cel: 2020

Nie morsuję, tylko kapie się w wannie pełnej zimnej wody. O wiele łatwiej jest mi to zrobić z powodów logistycznych. Niekiedy lepiej jest wykonać 85% założeń niż 0%.

Gdy poprawią się warunki na dworze, to wrócę do kąpieli w otwartych zbiornikach wodnych w marcu/kwietniu.

KARIERA i Biznes 

Biznes – Blog no-code.blog

Poziom 1  – 1 000 PLN miesięcznie zysku z bloga – Cel: 01.04.2021

Dodałem wpis, który opisuje miejsca z no-code w Polsce na styczeń 2021 – Miejsca Z No-Code W Polsce

Dodatkowo zaplanowałem sobie dopaminowy plan na hackowanie swojego mózgu. Tym razem zbieram na gadżet o nazwie MUSE2. Zobaczę, który sposób jest dla mnie lepszy.

Zarobki w działalnościach dodatkowych

Poziom 1 – 10 000 zł – Cel: 2021  

0 pln

Nauczyciel

Poziom 1 – 50 000 PLN z kursów online – Cel: 2021  

Brak działań. Wrócę do celu w II lub III kwartale 2021, gdy rozwinę No-Code Blog.

Marketer

Poziom 1 – 1000 subskrybentów – Cel: 2021  

2021 rok zaczynam z liczbą 11 subskrybentów. Jest słabo, ale planuję działania w tym kierunku w lutym.

DUCHOWOŚĆ

Medytacja przez rok

Przestaje to być konkretny cel. Po prostu codziennie medytuję te 10-15 minut. 

24 książki w rok

Dorzucam cel czytania książek. Chcę przeczytać średnio dwie w miesiącu. Już mam sukces, bo w styczniu skończyłem dwa tytuły.

Podsumowanie stycznia 2021

Lubię pisać podsumowanie miesiąca kilka dni po jego zakończeniu, aby spojrzeć z perspektywy na swoje działania.

Zdecydowanie jego początek przeznaczyłem na relaks, myślenie o kolejnym roku, planach i działaniach. Przez to coraz bardziej skłaniam się do innego sposobu wyznaczania celów i  w efekcie zerwanie z trzema poziomami.

Stosuję tę metodologię od 2018 roku i część rzeczy udało mi się zrealizować, a część nie. Idealnie wychodzi mi działanie w trybie dyscypliny i powtarzalności, gdy wyznaczam sobie, że co tydzień zrobię A (np. Napiszę wpis – Lochy i Lasery) lub jakieś działanie codziennie (Patrz na Podcast Codzienny). 

Jeśli spojrzeć na styczeń, to chciałem:

  • 3x w tygodniu ćwiczyć w domu
  • 3x w tygodniu rozciągać się
  • Codziennie medytować 
  • Codziennie czytać minimum 10 minut.

I te cele mi się udawały.

Połowicznie udało mi się:

  • Restartuje No-Code Blog – tutaj 1 wpis napisany
  • Będę biegać 1x w tygodniu – tutaj tylko 2 biegi na 4 tygodnie

Dlatego lepiej wychodzą mi działania krótko terminowe. Dalej zostawię sobie te cele długofalowe według trzech poziomów, ale myślę, żeby w lutym przerobić je na jeszcze mniejsze części składowe i skorzystać z innej metody na działanie. Używać dopaminy i nagradzać się za KAŻDĄ akcję, którą zrobię w jakimś kierunku. 

Oj chyba szykuje się nowy wpis na ten temat, aby usłyszeć kiedy on się pojawi, to zapisz się na mailing (kliknij poniżej!)

A jak tobie minął styczeń?

.

Tagi , , .Dodaj do zakładek Link.